HEYBEMİZ İYİLİK DOLU eTWİNNİNG PROJESİ
Bir eTwinning Projesi olan "HEYBEMİZ iYİLİK DOLU" Projesini okulumuz öğretmenlerinden Nihal GÖKÇE ve 4/K sınfında bulunan öğrencileri yürütüyor.
Projemizin amacı;öğrencilere iyilik yapmanın önemi,karakter ve değerler eğitimi bilincini kazandırarak öğrencilerin aileleri ve çevre insanlarının okulumuz bünyesinde yapmış olduğumuz projemiz kapsamında vicdanlı,hoşgörü sahibi,saygılı,sorumluluk sahibi,yardımsever,vatansever,nazik olan,iyi yurttaş olabilen,erdemli,hedefleri olan,verdiği sözü tutan dünya vatandaşları yetiştirmektir.
Projemizle çocuklarımıza toplumsal değerlerin yanı sıra; yaratıcı düşünme,sebep-sonuç ilişkisi kurabilme,problem çözme becerileri kazandırmayı da hedefliyoruz.Bu düşünceyle daha duyarlı ve bilinçli çocuklar yetiştirmek için iyilik yolculuğuna çıkıyoruz.
Ekim ayındaki çalışmamız, Hayvanlara İyilik Değeriydi. Bu kapsamda hayvanlara sevgi değerini günlük akışlarımızda ele aldık, kuş yemlikleri yapıp bahçemizin ağaçlarına yerleştirdik, alan gezileri yaparak hayvanları tanıdık, doğaya hayvanlar için yem bıraktık ve okulumuzun bahçesine kedi evi yaptık. Çalışmalarımız mayıs sonuna kadar devam edecek.
HEDEFLER
Çocuklarımıza karakter eğitimi verirken onların hem eğlenmesini hem öğrenmesini hem iyilik yapmasını sağlamak.
-Erken çocukluk döneminde öğrenmenin çok boyutlu olarak gerçekleşmesini sağlamak.
-Veli-öğretmen-öğrenci ilişkisini güçlendirmek.
-Güzel ahlakın kendisi ve çevresindekilere olumlu etkisini göstermek
-Grupla çalışma ve iletişim becerilerini geliştirmek
-Görev ve sorumluluk duygusunun geliştirilmesi
-İş birliği ve öz denetim kazandırmak
BEKLENEN SONUÇLAR
Öğrencilerimizde ahlaki değerleri sınıf içinde yapılacak etkinliklerle desteklenmesi hedeflenmiştir.
-Projemizin sosyal-duygusal alna,kalıcı öğrenmeye,değerler eğitimine olumlu yönde katkı sağlayacağı düşünülmektedir.
-Medya çalışmalarıyla iyilik yapmaya cesaretlendirmek.
-Yaratıcı düşünme.
-Sebep-sonuç ilişkisi kurabilme.
-Değerlere duyarlı,iyi karakter sahibi bireyler yetişmesi.
Grup çalışması ile katılımcı bir yapı oluşması.
-Sorumluluk duygusunun gelişmesi